AlienOne Postat 6 oktober 2009 Postat 6 oktober 2009 Tja alla mätte för en stund sedan mitt Iodin i karet med Sailfert's testsom jag mistänkte inget utslag alltså 0har nu pyttsat i Salifert's Natural Iodine och då är min fråga hur lång tid tar det inna man borde se nått på en ny mätning ??/Peter Citera
Laggeman Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Du menar jod?Borde vara utblandat efter max en timme. Citera
Jaken Postat 7 oktober 2009 Postat 7 oktober 2009 Här finns en intressant tråd från 2006 om svårigheten att mäta jod.Frågan är om du tillsätter jodid och/eller jodat när du pytsar i Salifert "Natural Iodine"https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=12411&highlight=jodid Citera
AlienOne Postat 7 oktober 2009 Författare Postat 7 oktober 2009 Du menar jod?Borde vara utblandat efter max en timme.knappt ett dygn nu kan fortfarande inte mäta nått tycker jag som jag tolkar visar testen 0/Peter Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.