Guest Marcus Postat 11 november 2004 Postat 11 november 2004 Tjenna på er....Skulle bara höra mig för lite.Nu är det så att jag vill skaffa mig en sump till mitt kar, behöver det vara något speciellt kar till det eller duger det med ett helt vanligt kar på ca 50Liter utan några glasväggar och sådant inne i karet? hoppas ni föstår vad jag menar..... Citera
jimmy Postat 11 november 2004 Postat 11 november 2004 varför ska du ha sump vad ska du ha i det är det som avgör hur det ska se ut Citera
jower Postat 12 november 2004 Postat 12 november 2004 Det går att köra med ett enkelt 50 l kar utan väggar. Men några väggar kan göra stor skillnad. Tex skummaren kanske behöver e lägsta nivå. Eller du vill kunna ha osmos vatten i en del etc etc.Vad planerar du på att ha i sumpen? Bara skummare och returpump? Citera
Guest Marcus Postat 12 november 2004 Postat 12 november 2004 Funderar på skummare och returpump... Citera
Niclas Postat 12 november 2004 Postat 12 november 2004 Det är en klar fördel att ha ett par väggar efter skummaren för att minska risken för transport av luftbubblor tillbaka upp i burken. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.