Vandal Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Jag är ju även aktiv på sötvattenssidan, och medlem i Göteborgs Ciklidgrupp, som håller månatliga möten tillsammans med Göteborgs Akvarieförening... de kvarvarande två mötena kommer att vara av intresse även för saltisar. Så det kan ju vara fördel att bjuda in även här...2 "kändisar" här på guiden kommer att föreläsa under dessa möten som hålls i Spårvagnssällskapet Ringliniens lokaler i Gårdas gamla vagnhall...10 november. Föredrag, Marinakvarium, Ted Bergström.Bioted marin alltså, föreläser om att vara företagare i branschen 8 december. Föredrag, biologiska filter. Lasse Forsberg. Tid till diskussion och erfarenhetsutbyte.Mötena Börjar Klockan 1900 och det finns fika till självkostnadspris, Lotteri och ofta även lite auktion (mest sötvattensfisk och växter, men ibland även utrustning) Citera
Vandal Postat 2 november 2009 Författare Postat 2 november 2009 Bumpar lite! vi börjar närma oss Teds Föreläsning...Välkomna! Citera
Vandal Postat 9 november 2009 Författare Postat 9 november 2009 Imorgon kör vi! om man inte hittar så är det enklast att ta sig till svingeln eller hållplatsen vagnhallen gårda, sen ringer man mig på: 0706575287 Citera
kimett Postat 9 november 2009 Postat 9 november 2009 Får se om det lyckas hinna med men funderar på det.... Citera
Lassh Postat 10 november 2009 Postat 10 november 2009 hade totalt glömt av detta, men jag drar lite tidigare från jobbet idag så jag hinner, slår en signal när jag är på väg du vet ju hur mitt lokalsinne är. Citera
Vandal Postat 10 november 2009 Författare Postat 10 november 2009 Tackar Ted för ett väldigt intressant dubbelföredrag! Citera
Halogen Postat 11 november 2009 Postat 11 november 2009 Hej,Någon som var där som vill summera i korthet vad som togs upp på dessa seminarier......alltid intressant./ Hälsningar Pär Citera
Lassh Postat 11 november 2009 Postat 11 november 2009 i första delen så gick han igenom olika koraller och andra levande organismer, sen i andra delen berätade han om Saia. Citera
Vandal Postat 8 december 2009 Författare Postat 8 december 2009 Dagens föreläsning med Lasse var Tokintressant, en kemi/biologilektion om filtrering och vattenkemi som hette duga... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.