Mejsel Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Köpte en Korali 4 för 3 veckor sen och den låter fortfarande med ett kraskande ljud.Kan man göra nåt eller är det bara att skicka tillbaka den?Jocke Citera
svedalaciklid Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 har en koralia 4 men den hörs ingen nämnvärt så jag hade lämnat tillbaka den Citera
libben Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 Mejsel, du bör öppna upp din koralia och titta om pinnen gått sönder, den är ju keramisk. Går den sönder låter det en del. Be affären beställa in en ny pinne åt dig alternativt övertala dom att ge dig en pinne från en annan osåld pump, så beställer de in en ny pinne åt sig själva. Citera
svedalaciklid Postat 23 oktober 2009 Postat 23 oktober 2009 jag fick en extra pinne med i paketet när jag köpte min så det fick du kanske med Citera
Mejsel Postat 23 oktober 2009 Författare Postat 23 oktober 2009 ska testa byta den sen. fick oxå med en extra Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.