Johan2x Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Hej Har hittat en webshop i tyskland som man endast kan betala med Paypal.Har skaffat mig ett kontot på Paypal och angivet alla jag behövde.Kan någon kunnig skäl berätta för mig hur det fungerar. Laddar man det med pengar och sen handlar. Hur överför jag pengar till shopen?/Johan Citera
Jonas Am Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Har du registrerat ett betalkort? i sådana fall dras det direkt därifrån. Citera
Johan2x Postat 24 oktober 2009 Författare Postat 24 oktober 2009 Har du registrerat ett betalkort? i sådana fall dras det direkt därifrån.Ja jag har anmält mitt VISA Citera
Jonas Am Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Då brukar det bara vara att gå till kassan i webbshopen och sedan kommer du vidare till paypalEdit vilken webbshop är det? Citera
Ragman Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 då dras det därifrån snabbt o smidigt. bara du godkänner betalningen Citera
Johan2x Postat 24 oktober 2009 Författare Postat 24 oktober 2009 Då brukar det bara vara att gå till kassan i webbshopen och sedan kommer du vidare till paypalEdit vilken webbshop är det?TackarDet är en butik med massor av CO2 prylarhttp://www.us-aquaristikshop.com/Johan Citera
Johan2x Postat 24 oktober 2009 Författare Postat 24 oktober 2009 då dras det därifrån snabbt o smidigt. bara du godkänner betalningenOk, tack, skall prova idag/Johan Citera
daniel_i_malmö Postat 24 oktober 2009 Postat 24 oktober 2009 Den webbshopen köpte jag mina C02-prylar ifrån. Fungerade smidigt och varorna kom snabbt. Citera
Johan2x Postat 24 oktober 2009 Författare Postat 24 oktober 2009 Den webbshopen köpte jag mina C02-prylar ifrån. Fungerade smidigt och varorna kom snabbt.Verkar ju bra. Dom har ju även megnetventiler till vatten i olika anslutningsdim. Kostar ju 1/3 av en hos en rörläggare. Jodå jag kom direkt in till Paypal vid slutet på ordern. Nu skall jag bara hålla tummarna så prylarna passar./Johan Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.