HyperBamse Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Hej Jag har sedan länge haft problem med att jag inte kan justera mina inlägg och folk säger att jag måste gå in på anvancerat men jag hittar inget sådant och det verkar som något är fel...Hjälp mig lösa detta nu innan man går i taket Detta är vad jag ser: Citera
Jonas Am Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Skumt, Får du upp avancerad när du skall ett vanligt inlägg?Längst nere till vänster står det ju "done but with errors on page" Vilken webbläsare och senaste version?Så här skall det se ut.Detta är en bild när jag editerar mitt inlägg. Citera
HyperBamse Postat 5 november 2009 Författare Postat 5 november 2009 Jag kör nu tydligen med internet explorer 8problemet har funnits sedan länge och jag har gått från xp, vista och nu till windows7 men problemet har varit det samma...kan ingen ta en printscreen och visa hur det ska se ut? Citera
Jonas Am Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Så här ser det ut när jag skall svara på ett inlägg/läser en tråd. Citera
Jonas Am Postat 5 november 2009 Postat 5 november 2009 Ladda hem Firefox och prova.http://sv-se.www.mozilla.com/sv-SE/ Citera
HyperBamse Postat 6 november 2009 Författare Postat 6 november 2009 oj finns den redan vid snabb svar Citera
HyperBamse Postat 6 november 2009 Författare Postat 6 november 2009 Blev ingen skillnad med firefox Citera
HyperBamse Postat 6 november 2009 Författare Postat 6 november 2009 Jag har nu provat med två andra datorer också och problemet finns där med så det verkar ju som det är något vajs med mitt konto här...Hoppas nu på att någon moderator kan ta tag i problemet och hjälpa mig... Citera
crazyfrogg Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Gjorde en nya användare (crazyfrogg) nu och testade och nu funkar det...Svaret ligger alltså i mitt användarkonto...///HYPERBAMSE Citera
HyperBamse Postat 6 november 2009 Författare Postat 6 november 2009 ja det funkar med en ny registrerad användare ja men inte med mitt vanliga som jag använder och jag har ju ingen lust att börja med ett nytt... Citera
Jonas Am Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Blev ingen skillnad med firefoxNär du skrev detta inlägg så är det ju rätt på bilden. Citera
HyperBamse Postat 6 november 2009 Författare Postat 6 november 2009 Nej det blev det väl inte? det finns ju fortfarande ingen meny med fet stil och så vidare... Citera
Jonas Am Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Men där har du knappen Gå till avancerad,Ser du ett litet vitt + tecken ute till höger i den blå ramen där det står snabbsvar, klicka på den. Citera
HyperBamse Postat 6 november 2009 Författare Postat 6 november 2009 Ja det hjälpte ju inget.... man öppnar/stänger ju bara snabbsvar och/eller tilläggsalternativ med den... Citera
Jonas Am Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Ser det inte ut så nu? runt den röda ringen? Citera
HyperBamse Postat 6 november 2009 Författare Postat 6 november 2009 Så där!!! Nu har jag hittat lösningen helt själv Gick igenom kontrollpanel för min användare och hittade inställningen. Kan ju säga att jag varit inne där massor av gånger men inte sett det Citera
HyperBamse Postat 6 november 2009 Författare Postat 6 november 2009 Ser det inte ut så nu? runt den röda ringen?Nej det var just det jag inte fick fram men hittade lösningen som ni kan se i inlägget över... Citera
Jonas Am Postat 6 november 2009 Postat 6 november 2009 Toppen!Vad fick du upp med det vita + då? Citera
HyperBamse Postat 6 november 2009 Författare Postat 6 november 2009 inget. Det öppnar och stänger meddelande rutan bara... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.