linnea85 Postat 6 november 2009 Dela Postat 6 november 2009 Min Clownfisk har tyvärr fått en konstig prick, sitter på hakan och är vit/ljusrosa den sticker ut lite.Clownen är annars mycket pigg och beter sig som vanligt.Clownen har bott i mitt akvarium länge och jag har inte inskaffat några nya föremål eller likande till akvariet på över 2 månader.Nån som vet vad detta kan vara? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ragman Postat 6 november 2009 Dela Postat 6 november 2009 det e inte som clownerna bråkar o har sig så det är sår från det Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vandal Postat 6 november 2009 Dela Postat 6 november 2009 gissar på samma som ragman, eller att clownen fått nåt ryck och simmat in i en vass stenkant... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Benighted Postat 6 november 2009 Dela Postat 6 november 2009 Samma tanke här, min ena hade liknande efter att dom bråkat om rang. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
linnea85 Postat 6 november 2009 Författare Dela Postat 6 november 2009 Jaha, så det är ingen sjukdom utan bara ett sår? För det ser mer ut som en utstående vit svamp. Får ge det lite tid så får vi se vad som händer, clownerna bråkar aldrig men de är ju ganska glupska, bröta runt bland stenar är de duktiga på. Tack för era svar. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Wiking Postat 6 november 2009 Dela Postat 6 november 2009 En prick är ingen vita prick. Ge det lite tid som som du själv skriver och se hur det utvecklas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.