Edström Postat 14 november 2009 Författare Postat 14 november 2009 btw Holken ... funkar det här lånar jag gärna kläckaren du har ... måste vara bekvämare än en vanlig plastskål ^^ Citera
Edström Postat 19 november 2009 Författare Postat 19 november 2009 (ändrat) fick äntligen hem skummaren och den uppgraderade pumpen till filtret idag ska skära lite i akvariet imorron så jag får starta upp den den är ju special till min tank men en plastbit måste bort innan den passar fick även mitt set med tester så en post om det kommer senare Pumpen jag har nu ger 900 lph och den jag ska stoppa i ger 1200 lph och jag tror den mindre pumpen ska få vara hjälppump till coralian som ger 2500 lph .. cirkulation skadar ju inte fick 1:a satsen artemia att kläckas iaf men har jobbat så konstiga tider att jag inte sett om mandarinen käkat några, ska vara mer vaksam på nästa sats i helgen Holken jag tar gärna "din" kläckare hehe Ändrat 20 november 2009 av Edström Citera
holken Postat 20 november 2009 Postat 20 november 2009 Kom förbi i morgon och hämta den. Kommer inte vara hemma ikväll. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.