lionofmarley Postat 22 mars 2010 Författare Postat 22 mars 2010 tänkte det var dags för lite bilder efter sisådär 2 månader sedan sist.har kommit till lite nya grejer i burken, har ändrat om lite med så nu tycker jag att det blev så bra det går och få det.har planer på att skaffa ett lite större akvarie snart, ett på 540l. så då kan jag flytta över lite koraller till det för det är rätt så fullt nu.här kommer lite bilder;sjöpung. en blåbenad eremit som liftar på en snäcka kan detta vara en Tubipora musica kanske?Amblygobius rainfordi Cyprea moneta Synchiropus picturatus någon som vet vad detta är för nått? någon sorts stjärnpolyper?Lemnalia ssp.
Ricke Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Härligt att allt klarat sig bra och ditt kar ser större ut när du har så mycket fint i det
lionofmarley Postat 23 mars 2010 Författare Postat 23 mars 2010 tackar jodå det verkar gå bra med den, men jag har inte sett om den har växt något än. men skivorna växer på, hur gick det förresten med knapparna? klarade de sig?
Rekommenderade inlägg