hazz Postat 9 december 2009 Postat 9 december 2009 Hej min acropora tog sitt sista andetag för ca 2 dagar sen, ska jag ta ur den eller kan skelettet vara kvar? funderaar på om det ställer till med mina värden, mvh Hazz Citera
Laggeman Postat 9 december 2009 Postat 9 december 2009 Skelettet består i princip bara av kalcium, så det kan vara kvar om du känner för det. Citera
Gizm0 Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 Hej min acropora tog sitt sista andetag för ca 2 dagar sen, ska jag ta ur den eller kan skelettet vara kvar? funderaar på om det ställer till med mina värden, mvh HazzSkelettet består i princip bara av kalcium, så det kan vara kvar om du känner för det.hur vet man om den e död? har själv en gul acropora som jag satt med gummiband på en sten och nu börjar den bli helt vit från botten o sakta ut i toppen mina värden är helt ok.vad har hänt o vad kan åtgärdas?mvh Giz Citera
NiXoN Postat 14 januari 2010 Postat 14 januari 2010 https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=25197//NiXoN Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.