Coralkiller Postat 8 januari 2010 Författare Dela Postat 8 januari 2010 ja men skam den som ger sig! =) tack för tippsen! mvh Jerry Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Coralkiller Postat 12 februari 2010 Författare Dela Postat 12 februari 2010 jag gav upp! det lilla aset får vara kvar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Coralkiller Postat 1 juli 2010 Författare Dela Postat 1 juli 2010 Lite mer bilder så här ett år med kalkreaktorn Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Coralkiller Postat 1 juli 2010 Författare Dela Postat 1 juli 2010 En till Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Coralkiller Postat 1 juli 2010 Författare Dela Postat 1 juli 2010 Lite spegling i glaset Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Coralkiller Postat 1 juli 2010 Författare Dela Postat 1 juli 2010 .... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Coralkiller Postat 1 juli 2010 Författare Dela Postat 1 juli 2010 O en till Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Coralkiller Postat 15 juli 2010 Författare Dela Postat 15 juli 2010 Nöjd med min nya ljussättning en 400w mh o två 150w mh 6*24w blå t5 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Coralkiller Postat 15 juli 2010 Författare Dela Postat 15 juli 2010 Ohh my god! vilka j-vla skit bilder jag har lagt upp med mobilen! såg dom först nu med datorn! ber om ursäkt för dom bestående mén dom har gett! kommer nya när jag förstått mig på frugans kamera! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hansson_1985 Postat 17 februari 2011 Dela Postat 17 februari 2011 Ohh my god! vilka j-vla skit bilder jag har lagt upp med mobilen! såg dom först nu med datorn! ber om ursäkt för dom bestående mén dom har gett! kommer nya när jag förstått mig på frugans kamera! du är inte direkt snabb lärd Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Coralkiller Postat 30 juni 2011 Författare Dela Postat 30 juni 2011 Försök till bilduppladdning med iphone Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Coralkiller Postat 30 juni 2011 Författare Dela Postat 30 juni 2011 Bättre kanske? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Coralkiller Postat 30 juni 2011 Författare Dela Postat 30 juni 2011 Så ser det ut efter mognat till sig i 3år o snart ska vi flytta, o då blir det ett större kar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hansson_1985 Postat 30 juni 2011 Dela Postat 30 juni 2011 Snyggt! Synd att du ska riva allt nu bara. Det tar ju ett par år innan ett kar tar form och blir snyggt. Hur stort blir nästa kar? 1200L kanske. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Coralkiller Postat 1 juli 2011 Författare Dela Postat 1 juli 2011 Tack ! Får jag råd med måtten jag tänkt mig så blir det 1400L så vi får se vad offerten hamnar på jo det svider väl lite att bryta isär det hela men det är det värt i slut ändan, det blir ju större o förhoppningsvis finare Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.