Illustratören Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 Var på Slangservice i Uppsala och köpte slang för ett tag sedan.Hittade dessa klämmor. Grymt bra, de skulle dock sluta ta in dem pga att de sålde så dåligt. Perfekta för oss inom hobbyn. Ingen metall och lätta att öppna. De sitter dessutom stenhårt om man tar hjälp av en tång och klämmer ihop dem hårt. Ska finnas i alla storlekar tydligen.Någon som vet någon annan stans man kan få tag i dem? Citera
loffe82a Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 Kan du ta reda på vad dom heter så kan jag nog hitta dom någonstans. Citera
Laggeman Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 Har sådana i 40mm diameter och jag håller med om att de sitter benhårt.De kom med en överrinningsbox jag sålde, och dessa var överblivna. Citera
loffe82a Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 Hittade denna sida.http://www.esska-teknik.se/esska_se_s/snapp-slangklaemma-pom.html Citera
Ragman Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 fick såna med min pump jag köpte. en aquaclear pump Citera
PeterGG Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Sitter sådana på min aqua medic turboflotor, precis sådana (original) Citera
Ted-m Postat 5 januari 2010 Postat 5 januari 2010 Fick med runt 10 stycken till mitt hrnkar och dom är kanon att sätta fast slangarna med kan bara hålla med att dom är super bra. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.