crille Postat 21 november 2004 Postat 21 november 2004 vad är det för ämnen som skummaren tar upp egentligen,har testat att vattna några olika växter,och dom växer som raketer,och blir gröna o fina,jämfört med likadana växter som får vanligt vatten. Citera
thomas5547 Postat 21 november 2004 Postat 21 november 2004 Vattnar du med det klegget som blir i koppen på skummaren?Kanske hade det varit nått för mina blommor då!? Mina blommor dör som flugor... håller på att byta ut alla mot plast! . Citera
Guest NoName Postat 21 november 2004 Postat 21 november 2004 Mysigt Pissa i krukan oxåså blir det nog fart Tyvärr tror jag inte att dina blommor kommer att uppskatta den höga salthalten...Blommorna får svårare och svårareatt ta upp vatten och kan torka ut även omjorden är genomblöt.Osmos vatten + lagomt med växtnäringärnog bättre. Mycke blommor skare va wiii Nää *trött* borde nog sova nu... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.