the rookie Postat 21 november 2004 Postat 21 november 2004 Tjenixen ...någon som har provat eller vet nån som har provat ...eller e det nästan omöjligt...kanske t o m så att det inte är lagligt att bevara i fångenskap. Jag tänker mest på de som lever i reven ...lite mindre varianter ...inte för att jag har tänkt skaffa ...bara kul att veta så myckety som möjligt om allt .MVH Citera
xedar Postat 21 november 2004 Postat 21 november 2004 Tjena!tror det är nån här som har hafft en men jag är inte riktigt säker.Dom ska va jävliga på att hitta in/ut så man får väll täcka alla pumpar,rör och andra saker dom kan tänkas simma in i.Har ingen aning om hur man håller dessa men du kan ju söka här på forumet ang dom, tror det har postats en del länkar.Mvh Mikael Citera
petrol Postat 21 november 2004 Postat 21 november 2004 http://www.reefcentral.com/forums/forumdisplay.php?s=&fo rumid=38 Citera
the rookie Postat 21 november 2004 Författare Postat 21 november 2004 schysst ...Tack för era svar och det känns underbart att man har denna sidan samt RC att vända sig till när man undrar saker ....har suttit o läst i ca 2-8 timmar de senaste 5 veckorna ...om allt möjligt ...känns som att jag inte har skrapat ytan ännu ... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.