kojje Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 Jag har en gul kirurg ganska litenden har fått några vita prickar är det samma som Paracanthurus hepatus (palettkirurg)att den får lätt stress prick den äter och ser ut att må braTack för alla snabba svar Citera
Ragman Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 dom får nästan aldrig prick. mycket tålig kirurg. Citera
milk Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 min erfarenhet är att kiruger alltid får någon prick eller så när man introducerar dem, men att på vissa försvinner de fortare än andra. hur länge har du haft den? gula kirurger är som sagt rätt tåliga och jag har själv en vitbröstad kirurg som är väldigt känsliga men även den klarar sig ifrån dem nu. Citera
kojje Postat 13 januari 2010 Författare Postat 13 januari 2010 Den har jag haft ca 3 veckor nu när jag tittar på den så ser jag inga prickar.Det var i en speciell vinkel under en blå led lampajag så prickarna det är säkert ingen fara med den Citera
milk Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 tror den är okej men skadar inte att hålla ett extra öga, det kan ocså bero en del på dina andra invånare, vet inte vilka det är men andra fiskar som har lätt för det kan lätt smitta över. Citera
_Manne_ Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 om din akvariestorlek stämmer så kan den vara stressad osso.. mvh manne Citera
kojje Postat 13 januari 2010 Författare Postat 13 januari 2010 Jo det är i minsta laget min burkFiskar jag har i baljan är 2st percula clowner 1st frökenfisk (chrysiptera parasema) en snäll frökenoch min Cebrasoma flavescens den ser bra ut nuMen större burk blir det ny skummare har jag en gro-tech hea 150och en MP 40 pump imorgon åker jag och hämtar enAqua medic ocean 2*150 2*54 T5 snart har jag allt Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.