Lill-Burt Postat 3 februari 2010 Författare Postat 3 februari 2010 Det va väl typ det de Vet inte om jag gjorde rätt nu men de lär märkas..ser väl förjävligt ut..Sen skulle jag behöva hjälp med identifiering av SPS´arna...fråga inte vad dom hette utan tog 3 st bara Mvh Roger Citera
Lill-Burt Postat 3 februari 2010 Författare Postat 3 februari 2010 Hmm...vilken man än trycker på så kommer alltid eremiten upp i nån liten bild..vad har jag nu gjort för fel månne :/ Citera
mano Postat 3 februari 2010 Postat 3 februari 2010 Den rosa är en Seriatopora hystrix, den som är med på tre bilder är en Acropora av något slag och den sista är jag osäker på. Citera
Lill-Burt Postat 5 februari 2010 Författare Postat 5 februari 2010 Den rosa är en Seriatopora hystrix, den som är med på tre bilder är en Acropora av något slag och den sista är jag osäker på.Tack för det mano! Kanske nån annan vet den sista korallen Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.