Adez.nilsson Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 hej hej! har införskaffat mig en anemon som kom med på en sten och på den stenen kom en lite platt sak som är avlång och vit/råsa rör sig ganska så snabbt. Vad är nu de här på bilden är den den vita lilla saken! http://forumbilder.se/show.aspx?iid=c0201081041PM7bc7/Adez Citera
Ted-m Postat 6 februari 2010 Postat 6 februari 2010 Jadu lite stor för att vara en plattmask tycker jag så jag tror det är nån snäcka av nå slag. Citera
Adez.nilsson Postat 7 februari 2010 Författare Postat 7 februari 2010 Jadu lite stor för att vara en plattmask tycker jag så jag tror det är nån snäcka av nå slag.ja och så har den lite konstig form med! får se senare kanske växer och blir stor! =D Citera
Laggeman Postat 8 februari 2010 Postat 8 februari 2010 Kan vara en arm på en sjöstjärna som håller på att växa ut övriga armar. Hade själv en liknande jag såg för ett par dagar sedan som kröp på mitt glas, man ser knappt att det kommer fler armar, men små småningom växer de ut. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.