Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

Har startat mitt akvarie för 1,5 väcka sedan.Har fått bruna och kisel alger, köpte sniglar o eremiter de tog hand om de.Men nu har det kommit gråna alger som sätter sig på akvarie rutor,när jag tar bort de så kommer de igen efter ca 5-10 min.Vad är detta och hur ska jag göra att de försfinner hält?

Ändrat av raffik

Postat

Ett litet tips - du får snabbast svar om du öppnar ett tråd om ditt akvarium under Mitt första akvarium och samlar frågorna där. Tror mig, du kommer nog på fler frågor så småningom :ler: och det kan vara skönt att ha dem samlade på samma ställe. Dessutom är det faktiskt ganska kul att bläddra tillbaka i sin tråd efter några månader och kolla hur karet såg ut ...

Postat

Nackdelen med det tipset är att folk som kollat på den tråden från början och svarat på frågan i ämnet ibland inte tittar in igen när de har gett sin syn på saken.

Postat
Nackdelen med det tipset är att folk som kollat på den tråden från början och svarat på frågan i ämnet ibland inte tittar in igen när de har gett sin syn på saken.

Det finns nackdelar med allt :ler:. Förhoppningsvis så räcker det med att var och en som svarar på frågan i ämnet gör det en gång?

Och fördelen med tipset är att man slipper ställa samma fråga i flera trådar :smiley24:https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=32763

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.