Vitamin Postat 26 november 2004 Postat 26 november 2004 Hur många här på forumet är det som har ett någorlunda vettigt medicinförråd till sina fiskar? Och vilka sorter har ni hemma? Personligen uppdaterar jag mitt lilla medicinskåp en gång varje år, och då byter jag det som är gammalt & fixar nytt. Visst är det väl en liten extra kostnad, men det är ju inget mot vad det kostar om alla fiskarna dör. Den bästa bok jag någonsin köpt, är en bok om saltvattenssjukdomar, och det svåraste i akvarievärlden är att medicinera rätt. Kanske är det bara jag som tycker det, men jag vill gärna höra era åsikter i ämnet… Citera
Vitamin Postat 26 november 2004 Författare Postat 26 november 2004 "Diseases in marine aquarium fish"Helt klart värd att läsa... Citera
jower Postat 26 november 2004 Postat 26 november 2004 oj... den har jag missat... kanon tips! Tack! Citera
jimmy Postat 26 november 2004 Postat 26 november 2004 jag har alvedon å vitlök sorry kunde inte låta bli Citera
Vitamin Postat 26 november 2004 Författare Postat 26 november 2004 Hehe... Ja, Alve & vitlök hjälper mot det mesta.... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.