dule Postat 30 januari 2007 Dela Postat 30 januari 2007 Det otroliga med tex min Picasso är att den är handtam och tillåter sig klapas! Han är med överallt där jag är när jag är vid karet! Hur kan man inte ha den som favorit fisk då? Skall börja ta det lugnt med klapningen, då han börjar bli större, kanske man blir av med fingrarna ju... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Mattias L Postat 30 januari 2007 Dela Postat 30 januari 2007 Svårt... Har alltid varit svag för tryckare, alltsedan min första (en Odonus 1978). Favoriten blir nog ändå Balistes vetula. Har bara haft ett ex, den gick bl.a ihop med 3 andra tryckare en B. concspicillum, en M. niger och en P.fuscus (utan problem). Jag bytte dock senare bort samtliga för att ge plats åt koraller (vetulan är inte nämnvärt revsäker...den äter allt och mycket!). Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
teggner Postat 1 februari 2007 Dela Postat 1 februari 2007 vad är dessa för tryckare? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
herrGreen Postat 22 november 2009 Dela Postat 22 november 2009 @ Teggner - Balistapus undulatusPersonligen tyckert jag alla tryckare har något extremt vackert över sig med sitt balistiforma simsätt och grymma uppseende. En vacker dag kanske man kan fixa fram en som går med koraller... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
SaltDummie Postat 22 november 2009 Dela Postat 22 november 2009 Picasso! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
amatören Postat 22 november 2009 Dela Postat 22 november 2009 clowntryckare vinner i alla lägen....undulatusen är oxå högt upp på listan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.