Gå till innehåll

Favorittryckare


acuario

Rekommenderade inlägg

Massor som har kollar in dessa trådar men nästan ingen har röstat på sin favorit. Bättre kan ni allt!!! Skriv bara vilken som är din personliga favorit. Kommer att om det blir ett tillräckligt underlag att presentera den mest populära fisken i respektive familj så kom igen och rösta!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Motor_666

Jag var på Fillippinerna för ett par år sedan. Efter ett dyk metade vi litet och fick bland allt annat upp en picassotryckare som besättningen tog hem till fiskgrytan. Men hade det varit en Clown hade jag protesterat.

Vad vill du ha sagt med det att min favvo är schysst mat?!. Jag gillar inte att äta färgglada fiskar. När jag dyker vill jag bara äta gråsilvrig fisk med korkad uppsyn, inte såna som har psyke som hundvalpar och är vakkra!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Clowntryckare varierar en hel del i psyke, har haft några stycken

, en som jag verkligen tyckte om fick faktiskt bo i min frysbox i 3 år

innan jag begravde den. Visar kanske mer om hur jag är? Men till mitt

försvar kan jag säga att denna individ var mer lik en hund än en

fisk, VÄLDIGT finurlig!

Hursomhelst anser jag at Balistoides Conspicillum är den allra coolaste i familjen tryckare!smiley4.gif

Har haft flera olika tryckare från Rhinecanthusfamiljen<span style="text-decoration: underline;"></span>,

flera odonus niger(nog den snällaste), en

okänd från thailand,(liknade en som populärt brukar kallas

titantryckare) den importerade jag själv hit, en Balistes Vetula som

jag tror fortfarande simmar runt på skansenakvariet, blev lite för stor

för mig. Och den mest jobbiga var en Balistapus Undulatus som jag fick

plocka upp från golvet ibland när den ville kolla läget utanför mitt

630 litersakvarium

B. Conspicillum.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...
Clowntryckare varierar en hel del i psyke, har haft några stycken , en som jag verkligen tyckte om fick faktiskt bo i min frysbox i 3 år innan jag begravde den. Visar kanske mer om hur jag är? Men till mitt försvar kan jag säga att denna individ var mer lik en hund än en fisk, VÄLDIGT finurlig!

Du menar att du skulle frysa in din hund ett antal år om den dog? smiley11.gifVarför stoppade du inte upp den istället?

Med tanke på denna tråd och 100 andra kan jag tänka mig att Svärd kommer ha en grann clown på väggen om typ 10 årsmiley4.gif.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Finns en riktig häftig tryckare på en av butikerna (a-lagret)här i Sthlm, de vet inte vilken sort det är och jag kan inte heller hitta info om vad det skulle vara.. Men det är nog den snyggaste tryckare jag sett. Nån som vart inne i denna affär o vet vilken jag menar, som vet vad det är för sort?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 år senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...