ballsam Postat 1 mars 2010 Dela Postat 1 mars 2010 fick med en skum låda på köpet för ett tag sedan. den är märkt med aqua medic, har avtagbart lock och en blå skiljevägg nära ena kortsidan. tänkte lägga in den här tråden från iphonen, men hittar inte funktionen att skapa nytt ämne via tapatalk.. ska se om jag kan fortsätta från mobilen å lägga in några bilder /Samuel Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 1 mars 2010 Författare Dela Postat 1 mars 2010 Verkar som det funkar, men bara en bild per svar.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 1 mars 2010 Författare Dela Postat 1 mars 2010 Ett till.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 1 mars 2010 Författare Dela Postat 1 mars 2010 Å sista bilden. Nån som vet. Hört teori om artemiakläckare och transportbox.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 1 mars 2010 Dela Postat 1 mars 2010 Känner igen den. För transport och tillvänjninghttp://www.aqua-medic.de/seawater/en/25/fish%20boxes/ Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
john.w Postat 1 mars 2010 Dela Postat 1 mars 2010 Biotedmarine gav bort sådana när han öppnade är för att frakta djur min har även en frigolit låda runt plastlådan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ballsam Postat 1 mars 2010 Författare Dela Postat 1 mars 2010 Tack för svaren. Då vet jag. Har en frigolitbox till min med. Vet nån vad det lodräta röret bakom väggen ska va till? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kimett Postat 2 mars 2010 Dela Postat 2 mars 2010 Ingen aning. Har en jag också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
john.w Postat 2 mars 2010 Dela Postat 2 mars 2010 Tror det röret är till för när man kopplar in dom i ett rack så alla får genomströmning av vatten Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.