DevilDamsel Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Min sjögurka har plötsligt ändrat beteende... från att gå på sanden och äta och göra små fina "bajshögar" av ren sand, så sitter den numera högst upp på akvarierutorna istället, vid ytan... Är det något fel på den? Eller gör de så ibland?Det är en svart sjögurka. Citera
Mr Harlequin Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Jag hade en sån och den gjorde precis som du säger... sen en dag när jag inte var hemma så bestämde den sig för att ta sitt liv och alla andras liv i akvariet när den åkte in i streamern... där den strimlades och förgiftade hela karet... Citera
Dykaren Postat 5 mars 2010 Postat 5 mars 2010 Jag hade en sån och den gjorde precis som du säger... sen en dag när jag inte var hemma så bestämde den sig för att ta sitt liv och alla andras liv i akvariet när den åkte in i streamern... där den strimlades och förgiftade hela karet...Samma sak har hänt mig. Citera
DevilDamsel Postat 5 mars 2010 Författare Postat 5 mars 2010 Ok, hur länge satt era på rutan innan de förolyckades...? Citera
goldman78 Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 ja har en röd fast den sitter ibland korallerna hela tiden.. e den röda lika farlig om den dör som den svarta,, Citera
Benny Postat 6 mars 2010 Postat 6 mars 2010 Min sjögurka har plötsligt ändrat beteende... från att gå på sanden och äta och göra små fina "bajshögar" av ren sand, så sitter den numera högst upp på akvarierutorna istället, vid ytan... Är det något fel på den? Eller gör de så ibland?Det är en svart sjögurka. jag har också en svart som gör detsamma är till 100%på rutorna.nu har jag inga pumpar som den kan åka in i Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.