Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

min dude köpte en clownfisk i helgen till mej dock glömde han fråga vad det va för kön!!! hur ser jag vilket kön den har så man inte köper fel när man ska köpa sällskap till den??

Postat

hmmm så om jag köper en till så blir det inga problem???hur många kan man ha utan det blir kaos? menar om man bara har två st e det säkert de fattar tycke för varandra eller måste han ha några fler?

Postat
ok thanx

även olika arter av clown?

du ska helst inte blanda hursom utan att kolla upp Om det går först.. finns vissa arter som absolut inte går att blanda. vilket blir döden för den svagare

mvh manne

Postat
ok jo det v a tanken...så de blev ett par...sen vet jag inte riktigt vilka fiskar ja vill ha i mer...men vill ha rikgitgt färgstarka

finns många fiskar o välja mellan , men man får börja lite försiktigt. kolla lite på reeflex för att få lite uppslag.

mvh manne

Postat
thanx i will kanske kommer hämtar lite fragg sen när jag fått ljusrampen om det e ok?

du kan bara höra av dig sen när du kommit lite längre så kan vi se vad som finns o ev fragga på..

mvh manne

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...