a.nilson Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 finns det någon med förmycke skivannemoner går bra med en av varje om någon vill bli av med lite annat går också braHar iallafall 3-4 st av dina som lever efter alla flyttar som du kan få i helgen.
Laggeman Postat 31 mars 2010 Postat 31 mars 2010 finns det någon med förmycke skivannemoner går bra med en av varje om någon vill bli av med lite annat går också braKolla igenom Köp & Sälj, det finns en del till salu där.
drakfisk Postat 1 april 2010 Författare Postat 1 april 2010 Nu så fick ja min Hlp 4040 pump tilbaka efter servic inkopplad o igång får nog lima fast allt o plocka bort min streamers behöver inte dom med denn farten där är i hlpn . åtrestår bara att det ska bli rätt nivå pendlar som f-n
drakfisk Postat 3 april 2010 Författare Postat 3 april 2010 Ja faktiskt hörde du hade en fisk som du inte ville ha längre kommer ut en dag o hämtar den ska bara starta mitt molly kar nu i helgen sen har vi mat till den också .Har lite strul med inställningen till avrinningarna men de löser väl sej snart .
a.nilson Postat 4 april 2010 Postat 4 april 2010 Lyser bra för att bara ha en reflektor på. Nya clips finns o hämta. Misstänker virus i datorn då den skrek idag igen att hårddisken var full.
drakfisk Postat 4 april 2010 Författare Postat 4 april 2010 ja men har ju vaxat rampen avtar snart när saltet stänkt klart hahahah du får säga till din tjej att sluta o surfa på vissa sidor hahaha .
a.nilson Postat 4 april 2010 Postat 4 april 2010 Tror jag fått in viruset innan jag satte i nytt antivirusprogram. Om inte annat får jag prova blåsa skiten imorgon alt skaffa ny snabbt.
drakfisk Postat 5 april 2010 Författare Postat 5 april 2010 någon som kan ge tips hur man får jämn nivå i sumpen .går fint i ca 30 min sen är det som om sumpen blir tom i 5 min sen går det igen i 30 min håller på så konstant .blir tokig på det ljudet .
drakfisk Postat 11 april 2010 Författare Postat 11 april 2010 så ja första fisken i karet från stiltje till tornado börjar vänja sej skiter nog i streamers pumpar räcker med retur rören .stackars drake hoppas han inte blir sjösjuk hahahaha .
drakfisk Postat 16 april 2010 Författare Postat 16 april 2010 tänkte lägga in några bilder på min ända invånare än så länge
Rekommenderade inlägg