bigkahona Postat 1 april 2010 Postat 1 april 2010 Jag har en undran om någon har erfarenhet av att foga blöt levande sten med någon av dessa produkter eller något annat snabbruk som är revsäkert? Vore tacksam om någon har nåt tips. Citera
wrang Postat 1 april 2010 Postat 1 april 2010 Sök efter detta i forumet. Är några som testat å gör inte om det vad jag fattat Citera
jupiter Postat 1 april 2010 Postat 1 april 2010 son christian säger sök så finns det en del trådar om det inkl min tråd.men ett snabb svar kan du få iaf! har själv limmat med ardex a45 fick problem med viss typ av alger som var mkt svåra att bli av med dock ej på själva ardeexen dock men om det berodde på ardexen eller inte vet intemen jag önskade att det inte skulle vara det för det var ett perfekt material att arbeta med och snabbt härdar det.Skall tillägga det att vi är två iaf som jag vet om på forumet som byggt med detta och då med död levandesten kan ju så vara att det ligger i det med då!sedan ett tillägg till det finns på andra forum runt om som testat detta fullt ut och byggt stora rev med ardex som lim och det har fungerat utan några som helst problem.mvh peter Citera
nickej54 Postat 2 april 2010 Postat 2 april 2010 Jag limmade hela mitt rev med A45 och tycker att det funkade bra...levenade sten.https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=32125 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.