Gå till innehåll

Spretiga alger och nån "luddig tofs"


knabbuziak

Rekommenderade inlägg

Köpte på mig lite mer LS häromdagen och fick med lite grönsaker...

Någon som kan identifiera nån av dom?

Har förhoppningar om att kunna använda så mycket som möjligt i mitt kommande refugium, så om nån har kunskap både om vad det är och om de skulle passa i ett refugium får ni gärna skriva med det! :D

Fick inte till nån bra bild på "tofsen", men kan göra ett nytt försök senare om det skulle behövas!

post-5077-14468919603006_thumb.jpg

post-5077-14468919603218_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det är svårt utifrån ett foto att bestämma då det finns ett par stycken som är väldigt utseendemässigt liknande varandra.

Jag har redan kollat reeflex, men eftersom det (precis som du säger Laggeman) är flera som är lika varann hoppades jag på bättre lycka här... Kan ta fler bilder å lägga upp! :)

Vad gäller min MC500 lyckades jag hitta en i förra veckan till ett bra pris, den hänger på kanten i karet än så länge, men jag har lagt ner planerna på att bygga in den i karet och kommer istället fixxa en sump som den ska få sitta i. Mycket på grund av mina Nitratnivåer och en vilja att få bort så mycket som möjligt från visningskaret.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...