Richard Postat 5 april 2010 Postat 5 april 2010 Det var länge sedan vi hade en träff i Jönköping och tänkte att en träff med lite fika och fraggbyte skulle passa innan säsongen är över.Planen är att träffas den närmaste månaden, hemma hos mig funkar bra.Finns det något intresse? Citera
Ricke Postat 5 april 2010 Postat 5 april 2010 saltsäsongen tar aldrig slut Om datumet passar så kanske jag dyker upp Citera
ballsam Postat 5 april 2010 Postat 5 april 2010 Självklart. Bra initiativ..Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Richard Postat 5 april 2010 Författare Postat 5 april 2010 Ska vi träffas en vardag eller på helgen??Torsdag 22 april eller Söndag 25 april. Citera
ballsam Postat 5 april 2010 Postat 5 april 2010 25:e är det som funkar för min del. Svärmor är på besök den helgen, så då har man ju en bra anledning att försvinna några timmar ; )Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
Richard Postat 6 april 2010 Författare Postat 6 april 2010 Några fler måste ju vara intresserade. Vi är ju faktiskt en del från JKPG just nu Citera
Plantan Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Jag är helt klart intresserad, måste bara kolla så jag inte är på jobb. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.