Andreas N Postat 18 juni 2010 Dela Postat 18 juni 2010 Borst maskar är ju ett nytto djur i min mening då de håller stenarna luftiga och rena från smutts men de där 15+cm stora är ju allt lite vidriga. Det är väl bara den där hemska sorten som blir över metern stora som är skadliga för musslor om inte jag minns fel. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Snirrevirre Postat 20 juli 2010 Dela Postat 20 juli 2010 Oh shit fanders, det är därför det minskat på med mina borstisar med andra ord.Jag som hade ett par rediga bamsar till borstmaskar ju. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Paul Postat 14 juli 2017 Dela Postat 14 juli 2017 Blir galen har hur mycket som helst och hur stora som helst. Min boxarräcka bryr sig inte om dem. Så just nu vet jag inte vad jag ska ta mig till! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 14 juli 2017 Dela Postat 14 juli 2017 (ändrat) Hur länge har du haft din bandade korallräka Stenopus hispidus (även kallad boxarräka) - Ej att förväxla ned bönsyrseräkan/mantis Jag har bara bra erfarenhet av denna - men det tar lite tid om du har många borstmaskar MVH Lasse Ändrat 14 juli 2017 av Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hundben Postat 15 juli 2017 Dela Postat 15 juli 2017 Fisken Valentino puffer äter borstmask i mängder. Hade en i många år. Han var alltid med om man flytta på något i akvariet en sten eller så. Dock åt min även stenkorall gjorde men rörde inget annat. Hade bara en jätte liten frag Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Johan254 Postat 26 november 2017 Dela Postat 26 november 2017 Pratade lite med korallfisken om just maskar, och enligt dom så tillhör dom ju akvariet. Jag ser det själv som gratis djur. Har dock ett par räkor som kanske ger sig på dom. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.