Gå till innehåll

HLP 4040: Hur högt upp ska/är hålet i sumpen?


Mr Harlequin

Rekommenderade inlägg

jo, men det måste ju vara en felskrivning eftersom det omöjligen kan vara 57mm till utloppet, det sitter ju uppåt på pumpen. Tycker 57mm låter som det kan stämma, men ta hellre lite högre, du kan ju alltid ställa pumpen på något för att få upp den nån mm el cm, men det blir svårt att få den neråt om hålet hamnar för lågt....

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

jo, men det måste ju vara en felskrivning eftersom det omöjligen kan vara 57mm till utloppet, det sitter ju uppåt på pumpen. Tycker 57mm låter som det kan stämma, men ta hellre lite högre, du kan ju alltid ställa pumpen på något för att få upp den nån mm el cm, men det blir svårt att få den neråt om hålet hamnar för lågt....

Ja det är ju ingen hit om hålet hamnar för lågt ha ha

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 månader senare...

Jag menade inte så... va jag menade var att uppgifter inte alltid stämmer från tillverkare...

Sen vet jag att man kan googla fram många svar. Men man kan också vända sig till källan av användare, som är här på guiden.

Användarna borde ju vara den bästa källan framför tillverkarna.

Sen kan man ju fråga sig om man ska söka svar på guiden eller om man ska söka på google för slippa JFGI svar.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Att jag skrev att jag hittade infon via Google var för att jag ville skriva ut var jag hittade informationen. Inte alla hittar information vare sig via Google eller guidens sökfunktion, därav mitt klargörande. Klart att man ska söka först och fråga sen, men hittar man inget eller om man hittar något, så kan man poängtera detta men sen skriva att man vill bekräfta för att säkerställa. På det viset blir det inga missuppfattningar. :)

Nog om saken, jag antar att du fått svaret du var ute efter.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...