PeterGG Postat 20 april 2010 Postat 20 april 2010 Hej.Finns det någon i Göteborgstrakten som kan avvara lite kläckt artemia? Behöver akut kläckt levande artemia till mina yngel.Hör av er på telefon, tacksam för hjälp ( En viss vulkan försenade mina återresa till sverige, så nu svälter mina yngel)0733 534 145 Citera
Vandal Postat 20 april 2010 Postat 20 april 2010 har frusna nauplier, dock vet jag inte om yngel tar den... Citera
kimett Postat 20 april 2010 Postat 20 april 2010 Har en kläckare ifall det skulle hjälpa inte haft den i bruk men har nog luftpump och allt liggandes här. Citera
PeterGG Postat 20 april 2010 Författare Postat 20 april 2010 Tja, Kimett: Tack, jag har också kläckare, men det tar väl typ 2 dagar innan jag får räkor från den. Så jag har ingen mat till ynglena i två dagar nu. Det är det jag försöker kompensera - Om någon har mycket artemia på gång just nu. Vandal: Tack, jag har försökt med frusen artemia, mysis, dafnier, cyclops, men, det är kräsna rackare, de vill ha något som sprattlar. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.