lutkeni Postat 21 april 2010 Postat 21 april 2010 Hej!Jag har skaffat ett par akvarier som jag ska koppla ihop...Nu letar jag efter ett bra ställe som har ett stort utbud av genomföringar, rör, kopplingar osv... som samtidigt är prisvärt!Några förslag?MvhCristoffer Citera
_Manne_ Postat 21 april 2010 Postat 21 april 2010 kolla länkarna till butikerna här på sg! mvh manne Citera
-=Mr_B=- Postat 21 april 2010 Postat 21 april 2010 Prisvärt är svårt. PVC är löjligt dyrt i Sverige av någon anledning. Fackhandeln säljer grejerna för en tiondel till företag, och så fort man som privatperson vill handla är det hutlösa priser även där. Dahl till exempel. Om jag inte minns fel har de större byggbolagen 75-85% rabbat på hela sortimentet. En tub tangitlim kostar 15 spänn...Det är inte lätt för akvariehandeln att ge oss konsumenter vettiga priser i heller eftersom det verkar som om grossist ledet inte skämms för att göra samma påslag när det inte ska till en VVS handel.När det gäller utbudet är det dock lättare. Bioted Marin har ett ganska brett sortiment, det samma gäller många andra.B! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.