Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Postat

imageggr.jpg

Liksom en stor extra grej på sidan av huvet framför ögat. Kommer något lätt grå-rökigt då och då.

Vad gör den?

Postat
  • Författare

Är en Dolabella. Den har iaf flyttat sig till något gömställe nu så får se när den dyker fram igen lite senare.

Postat
  • Författare

Tydligen var det dödsrycket från Ernst. På morgonen så hade skummaren skummat över med mörklila innehåll. Hittade den stel som en pinne, såg ut som den brännt sig på något också? Kan sjöharar bränna sig på koraller?

Postat
Tydligen var det dödsrycket från Ernst. På morgonen så hade skummaren skummat över med mörklila innehåll. Hittade den stel som en pinne, såg ut som den brännt sig på något också? Kan sjöharar bränna sig på koraller?

Min spottade bläck för några dagar sedan också, men då tog jag upp honom ett tag i ett annat kar och rensade karet på det lila vattnet. Nu mår han prima och är tillbaks igen =)

Jag vet fortf inte vad som utlöste bläck-attacken.

F.ö har sjöharen (vid behov av att vara man) sin penis på höger sida av huvudet, ungefär vid ögat. Kan gamle ernst ha lekt med trollflöjten såpass att han kolade av resultatet?..hehe

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.