Amanite Postat 2 maj 2010 Postat 2 maj 2010 Antar att det är fler som har problem med överpopulation av denna.Själv verkar den trivas bäst på mina skivanemoner (se bild 2), även euphyllian verkar ha fått på sig nån st.Är det någon som vet om den är skadlig, den har förökat sig ganska kvickt på sistone.Tror ni en sixline kan vara lösningen eller funkar flatworm exit? Citera
Laggeman Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 Har du plats och intresse av fisken så är ju den lösningen den allra skonsammaste. Har ingen erfarenhet utav medlet, men det ska väl funka bra vad jag vet. Citera
SaltDummie Postat 7 maj 2010 Postat 7 maj 2010 En sixline har funkat väldigt bra för mig!!!!Är inte så mycket för "medel" Citera
Amanite Postat 9 maj 2010 Författare Postat 9 maj 2010 En sixline har funkat väldigt bra för mig!!!!Är inte så mycket för "medel"Nej inte jag iheller, ja fisken är ju såvitt jag minns (har haft en tidigare) en mycket trevlig liten krabat.Men är dessa "kända" för att ge sig på plattmask eller det är precis som med de flesta andra inom hobbyn att man får "hoppas" på att få ett ex som gillar plattmask?Nån annan som har bra sixline erfarenhet? Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.