battle_royal Postat 11 maj 2010 Dela Postat 11 maj 2010 Hejsan!vad tror ni om att skaffa en blå tryckare..mina andra invånare är: *två clowner*två fröken fiskar*två putsar räkor*två turbosar* 1 gul kirurgger den sig på koraller och så?vad ska man helst mata dom med? räcker kanske inte med vanliga små pellets.?Mvh Micke Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 12 maj 2010 Dela Postat 12 maj 2010 Det är nog ingen fara på invånarna, men karet är för litet om då tänkt stoppa ner den i ditt 222Liters. De är aktiva och behöver kunna röra på sig. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ragman Postat 12 maj 2010 Dela Postat 12 maj 2010 turbosarna ligger iaf risigt till. kan gå bra men man vet aldrig då det är deras naturliga föda. min gav sig inte på korallerna förutom att han gillade o välta dom samt ta dom i munnen o kasta runt med dom. den käkade vanliga pellets med stor aptit Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
battle_royal Postat 12 maj 2010 Författare Dela Postat 12 maj 2010 Okej tack så mkt för tipsen:) nae jag tänkte omvadla mitt 540 söt tilll salt nu så småning om:) fastnat lite i saltet nu:) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 16 maj 2010 Dela Postat 16 maj 2010 Fint, alla fiskar är individuella. Jag har en just nu och har haft många. Ingen har rört sniglarna, men man kan aldrig vara säker. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.