Sjöbomicke Postat 12 maj 2010 Postat 12 maj 2010 Då var det dags för mig att starta upp min burk igen efter 3 år i garaget.Flyttade från lägenhet till hus för 3 år sedan och i huset fanns det inte plats.Men efter lite fix och trix så fick jag en liten väggbit över att ställa burken emot .Akvariet är på 570 l och någon sump fick jag inte plats med , eller om jag ska vara ärlig så orkade jag inte bry mig om den denna gången.Så all teknik får jag gömma någon annanstans, men det löser sig nog .Man behöver ju inte göra det så jäkla svårt .Fick ihop fästena till min MH igår och skruvade upp dom på väggen.Det blir 2 st 250w samt T5 2*54 wFår väl se hur långt detta räcker , vet inte riktigt vad jag ska ha för några koraller än men men det får vi titta på senare .För övrigt så är akvariet igång med vatten och stenDenna inkörningsperiod är ju bara för långsam man vill så mycket på kort tid . Men det är bara att vänta så blir säkert allt bra .Innan här på saltvattensguiden hette jag mickegsi men kan inte logga in eller använda mitt gamla lösen så det får bli en ny profil istället !
Rekommenderade inlägg