Johan2x Postat 1 juni 2010 Postat 1 juni 2010 Någon som vet kopplingsbilden på GHL programeringskabel RS232?Rak eller korsad?/Johan Citera
wrang Postat 3 juni 2010 Postat 3 juni 2010 Köp en orginal. Jag skulle förlänga min orginal kabel men det funkar inte så bra då man gör en FW uppdatering får error i hela GHL datorn men sätter jag orginal så funkar det utan problem./C Citera
Johan2x Postat 3 juni 2010 Författare Postat 3 juni 2010 Köp en orginal. Jag skulle förlänga min orginal kabel men det funkar inte så bra då man gör en FW uppdatering får error i hela GHL datorn men sätter jag orginal så funkar det utan problem./CDå är en sådan beställd. Få se när han hinner skicka en.Har nämligen crashat datorn vid uppdatering, eller den har själv orsakat det. Gjorde precis som det stod. Behöver nämligen uppdatera till 5.00q för att kunna använda mina PAB uttagslister./Johan Citera
wrang Postat 3 juni 2010 Postat 3 juni 2010 Oppz Inge bra men lägger du in en order hos Bioted Marine webbshop så går väll den samma dag eller nästkommande dag Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.