Gå till innehåll

Räka borta?!


fiskorken

Rekommenderade inlägg

Hur länge var det sen du såg den? Jag har räkor som kan hålla sig helt utom synhåll i ett par dygn emellanåt... Sen ser man ett tomt skal och tror att de har dött, men egentligen har de bara ömsat, och sen helt plötsligt så sitter de bara där... skumma djur, men ganska underhållande :) Hoppas det blir positivt utfall även för dig. Räkor ska ju vara ganska känsliga för ändrade vattenvärden om jag förstått rätt (vid flytt och liknande).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

när jag scapade om i mitt kar häromdagen så hittade jag ett skal å trodde den dött, men några minuter senare såg jag den klättra omkring på min vänstra hand men jag hade handskar så jag kände den inte :) Instämmer med föregående, Trevliga djur:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jo har med blivit lurad av skal, men kan se bakom mina stenar och runt om och han är helt borta, inget lik eller nåt spår alls.

Han hängde vid min fungia hela tiden, den flyttade jag med så han kanske trodde att anemonen va likadan och blev uppäten? mysko grejer som händer haha -shark_smiley

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det är klart... men då skulle jag gärna hellre se att det helt plötsligt dök upp nåt trevligt eller att nåt tråkigt försvann hellre än att nåt sånthär händer... Men det är väl som med allt annat... Allt bra tar en förbannad tid att hända, samtidigt som allt dåligt går löjligt fort i jämförelse!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...