Lollare Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 Är det någon som sett en liknande pump dom visar i youtube klippet nedan?Min plan är att sätta den i ett liknande kar som visas i filmen, men något mindre. Har haft funderingar på en extern pump och endast dra in en slang i mitten men om det finns att få tag i en färdig lösning vore detta bästmycket tacksam för svar!(pumpen visas ungefär 15sek in i klippet)AnYj2KG3X4Y Citera
Vandal Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 Ett luftdrivet filter, finns på de flesta djuraffärer... drivs med en luftpump som man har utanför karet... Citera
Claes_A Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 Om det inte vore för allt salt som klättrar ur akvariet så skulle jag gärna ha två rejäla luftmammutpumpar i mitt akvarium. Citera
Lukas89 Postat 16 juli 2010 Postat 16 juli 2010 Är det någon som sett en liknande pump dom visar i youtube klippet nedan?Min plan är att sätta den i ett liknande kar som visas i filmen, men något mindre. Har haft funderingar på en extern pump och endast dra in en slang i mitten men om det finns att få tag i en färdig lösning vore detta bästmycket tacksam för svar!(pumpen visas ungefär 15sek in i klippet)AnYj2KG3X4Y Tror om du frågar efter "Bioorb" i en välsorterad djuraffär, var nämligen en likande modell borde finnas delar till dem kvar Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.