Niclas Postat 13 december 2004 Postat 13 december 2004 Hej, upptäckte nyss till min stora förskräckelse att min Palett "tappat" hela ögat.. Det hela började med att jag hade en ruskig omgång med prick i burken o paletten drabbades riktigt ordentligt. Han hade kliat sig ordentligt och skadat sitt öga kraftigt, tiden gisck o han blev bättre och ögat började att se nästan normalt ut, bara en liten vit prick kvar i ögat. Men nu har han alltså tappat hela ögat och det är ett tråkigt hål kvar.. Vad kan ha hänt? och vad gör man? Skaman ta livet av honom eller? Han äter o är pigg för övrigt, iallafall för stunden Citera
jimmy Postat 13 december 2004 Postat 13 december 2004 tror nog att han kan klara sig om han bara äter ordentligt sen kan det ju se lite morbidt ut Citera
acuario Postat 13 december 2004 Postat 13 december 2004 Om han är en pirat så sätt en ögonlapp för hålet Citera
Niclas Postat 13 december 2004 Författare Postat 13 december 2004 Prexis, han ser för taskig ut som det är Citera
jower Postat 14 december 2004 Postat 14 december 2004 Han borde klara sig med ett öga. Jag har haft många fiskar som blivit av med ett öga och det har aldrig varit några problem. Men han kanske får lite svårare att hitta mat. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.