Postat 2 oktober 201014 år Från en novis, vad för alg och hur kan man bekämpa detta?Växer väldigt fort i sanden. På stenen är den inte lika snabbväxande.
Postat 2 oktober 201014 år Min bästa gissning är att det är cyano som kommer. Förutsatt att du har alla dina vattenvärden i bra ordning och byter vatten regelbundet så föreslår jag att du suger ut så mycket du kan av det i samband med vattenbyten. Du kan också störa tillväxten genom att peta runt med en pinne varje dag.Använd den sök-funktion som finns i menyn och sök på cyano, då kommer du att finna många andra tips och idéer.
Postat 2 oktober 201014 år Författare Min bästa gissning är att det är cyano som kommer. Förutsatt att du har alla dina vattenvärden i bra ordning och byter vatten regelbundet så föreslår jag att du suger ut så mycket du kan av det i samband med vattenbyten. Du kan också störa tillväxten genom att peta runt med en pinne varje dag.Använd den sök-funktion som finns i menyn och sök på cyano, då kommer du att finna många andra tips och idéer.Tackar, då har jag lärt mig det, namnet cyano alltså.Skall följa dina råd, tack!
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.