Gå till innehåll

Salt i Göteborg


JFerm

Rekommenderade inlägg

Mors smiley1.gif

Såg att någon ville snacka salt uppe i Luletrakten, Kul smiley1.gifHar visserligen bott där en kort period men det kan bli lite väl långt att åka för att snacka salt smiley4.gif

Däremot, Bohuslänning som jag är och trots att jag är bosatt i Skåne?!smiley5.gifär jagemellanåt uppe i Göteborg vilket fick igång hjärncellerna igen smiley1.gifFinns det något intresse hos er däruppe att "snacka lite skit" smiley1.gifvid sidan om detta forum?

//Jörgen

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Som av en händelsesmiley17.gif så skall jag upp dit nu på Måndag em.och kommer att vara på solsidan smiley17.giffram till och med jul. Måste ju besöka familj och vänner när man nu svikit alla och flyttar runt i landet smiley1.gif.

Det skulle vara jäkligt kul att träffa lite folk från forumet. Iom. att jag (nu för tiden) bara besöker framsidan har jag ingen lägenhet att sitta i så om man kunde ta en pilsner/fika hos någon eller någonstans vore det som sagt gõrskõj smiley37.gif. Är jäk-ligt sugen på att få se Pwins kar bla.

Tänkte även ta en tur på Universeum någon gång under den veckan (Jag vet, jag har missat det tidigare smiley11.gifmen vill ju iaf. se det) Jag kommer att vara i Uddevalla en del och det hade även varit kul att träffa er och se era kar som bor där också, ni är ju några stycken vet jag.

//Jörgen

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade varit på, men vi åker om varandra... ska ner till skånesmiley2.gif.

Och sen så hade det inte varit mycket att se... mitt kar e nedlagt för tillfället.

Men du e välkommen när jag fått igång det nya i januari nån gång. (Kom igen nu glasmästaren, limma fortare!)smiley17.gif

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Ja, då var helger ochannan skit överstökat i det närmaste! Tyvärr så överskuggade andra händelser det mesta så det blev inte så mycket saltsnack, jag har visserligen fått positiva besked av mina vänner som var nere men det har inte känts speciellt kul ändå.

Vi kan väl se lite längre fram om vi inte kan få till något då!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...