ralle1424 Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 Tror ni att den här skummaren är bra för ett 300 l akvarium? http://www.fish-street.com/bubble_magus_nac6__nac6a_protein_skimmer?category_id=88 Citera
saltishenke Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 Ja vad jag vet så är det en hel del folk här som kör med bubblemagus grejer och dom är väll nöjda alla ?Och storleksmässigt verkar den ju ok till dig och ett jädra fint pris har den !! Citera
Nordin Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 Den blir nog bra den, bubble magus är bra skummare!! Citera
Dalmasen Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 Jag kör den skummaren och den funkar kanon förutom att pumpen kan vara svår att återstarta då strömmen varit bortkopplad. Jag har varianten med Atman pump, d.v.s. den billigare "Kina-pumpen". Skulle nog valt en skummare med en mer kvalitativ pump om jag fått välja. Å andra sidan kostar en ny reservdelspump ca 200 spänn! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.