Neostar Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Tittade i karet idag och såg att en svamp har vuxit ut under natten.Med min otur så är det väl värsta pästsvampen eller ?Se här: Citera
Edward Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Tycker det ser ut som en vanlig skivanemon. Citera
Neostar Postat 3 november 2010 Författare Postat 3 november 2010 Men va faan, då har ja två st sorter anemoner i mitt akvarie som poppar upp överallt. JOBBIGT. Eller ska ja låta skiten va ?Dödat 10st man något anemoner gröna redan Citera
MariaL Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Skivanemoner är inte detsamma som majano! Jag skulle spara den och se hur den utvecklas. Den ser randig ut, kan bli kul... Citera
Neostar Postat 3 november 2010 Författare Postat 3 november 2010 Då spar ja den, den har silver ränder =) Citera
MariaL Postat 3 november 2010 Postat 3 november 2010 Om du tröttnar på den så kan jag byta den mot nån annan mjukis... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.