Gå till innehåll

Bra saltvattensbutik?


PsychoSam

Rekommenderade inlägg

Åt mitt företags vägar så ska jag över till oskarshamn från Gotland den 1december, vidare med bil nästan hela vägen ner till Ljungby (via växjö) över dagen å sedan tillbaka samma dygn med båten igen. Om det inte blir förstressigt vill säga, då får man stanna ett dygn någonstans.

Skulle därför vilja stanna förbi någon bra saltvattensbutik med vägen eller som ligger i närheten av ressträckan. Om någon kan ge ett bra tips där dom har bra grejer och bra priser :)

För på den lilla ön jag bor på som kallas Gotland så tar dem tex 200kr/kilot för ls och inget vidare utbud har dem heller.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Säger som muha kolla in till stigigemla, om du vet vad du vill ha se om han har möjlighet att beställa hem det om han inte har det hemma. Upplever det som han har bra priser motsvarande tyska webbshoppar, tror även han har en hel del levande hemma för tillfället men det brukar ju variera efter hur han får leveranser:)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Bra val, det blir en övernattning. Hoppas du får en givande arbetsresa

Dessvärre har jag bara som mest 1timme, troligen en halvtimme om jag ska med båten tillbaka till den bortglömda ön. Funderade på att strunta i den återresan och ta kvällsbåten dagen därpå istället. Känner bara ingen i Växjötrakten som man kan stanna hos. Möjligen får man sova i bilen, får klura lite på de

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...