dainese Postat 23 december 2004 Dela Postat 23 december 2004 Tjenna.Jag undrar om det är någon som kan något om dessa fiskar ?Jag skulle villja ha så mycket fackta som möjligt tex, vad dom äter, är det en svår fisk, äter den koraller och mycket där till, Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Ser ut som Heniochus intermedius,(även om jag minns dom som mer gula)Huvudsakligen röda Havet (+ prislapp!)Bör väl åtminstone hållas parvis eller helst i stim,huvudföda zooplankton-och jag har ju sett dom här, noppa friskt bland korallpolyperna i röda havet,men misstänker att dom är relativt svåra att hålla!Nån som vet mer? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest sharkbite Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 såg ett stim på 5-6 st hos en handlare i Malmö och dom var inte snälla de var på allt även andra fiskar och verkligen bet stora sår i dem , snygg fisk men det så inte så kul ut.Gott nytt Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.