Postat 26 december 200420 år Börjar med en dålig bild av mitt lilla akvarium, och det är en ny kamera så ha överseende med lite dåliga bilder. kommer mer ikväll när jag har lärt mej.
Postat 26 december 200420 år Tycker grabbarna här som kan fota, kan lära oss ellerhur .info om karet?
Postat 26 december 200420 år Författare Info:skummare: aqua medic mini flotorfilter: aquarium systems sandbäddsfilterCirkulation: 1800 liter per timme, maxi jet 1000 och en selze ?belysning: T5 39 W 1st och ett blått lysrörövrigt: levande sten 10 kilo söker efter 10 tilleremitkräftor turbosniglar sjögurka2 st A. perculaclowner troligtvis svarta2st Parasema fröknar1 st Z. Flavescenskirug2 st Valencienna Strigata1st Salarias Fasciatus
Postat 27 december 200420 år Författare Detta karet har vatt igång sen september. ska köpa till mer sten så jag kan gömma undan allt det tekniska, ser lite tråkigt ut när det syns hela tiden tycker jag. Tack för berömmet!
Postat 27 december 200420 år Författare Den tanken har slagit mej med och ibland så undrar jag om inte den sten jag köper till hamnar i samma hörna av karet. tycker om öppna ytor i akvariet.
Postat 31 december 200420 år Författare Mitt senaste inköp, en Dorensii anemon, och jag är fortfarande inte vän med kameran
Postat 5 januari 200520 år Om du tar bilder utan blixt så får du mycket finare och klarare bilder om du har någotformutav av stöd till kameran! Testa med detså kanske det gårbättre