heba Postat 11 januari 2011 Postat 11 januari 2011 Är det någon här som har handlat från denna butik och har några erfarenheter att delge - positivt som negativt?Hittar inte var det står priser på frakt t.ex. Citera
wrang Postat 11 januari 2011 Postat 11 januari 2011 Många år sen nu jag köpt från dom men då helt okey affär tror tom de hade en svenskt banknummer man fick betala in på, visa kort var inte så vanligt då. Inget negativt när jag beställt Citera
Fredrik1 Postat 12 januari 2011 Postat 12 januari 2011 Sist jag var där hade de ingen saltvattenavdelning (typ i september)./ F Citera
heba Postat 12 januari 2011 Författare Postat 12 januari 2011 Sist jag var där hade de ingen saltvattenavdelning (typ i september)./ F Ja, det finns det idag iallafall, men jag kan inte riktigt bedöma om avdelningen har ett bra utbud då jag kan för lite Citera
spoiled Postat 13 januari 2011 Postat 13 januari 2011 Dom byte lokaler i höstas, jag var i butiken i början av December då var inte saltvattenavdelningen uppe än(igen, fanns ju i gamla butiken) men den skulle va klar innan jul var tanken.En av ägarna(?) bor i Sverige, frakten till Sverige ska inte vara speciellt dyr. Är du på plats kan du tom betala i SKK i butiken. Citera
jernis Postat 13 januari 2011 Postat 13 januari 2011 Jag handlade där för någon månad sedan. Betalade med kredit kort och sedan skickades paketet från Sverige.Inga problem alls./ Jernis. Citera
SteppenWolf Postat 13 januari 2011 Postat 13 januari 2011 Jag har en order liggandes där nu. Det saknas en utströmmare som dom skulle få in från USA i dagarna. Återstår att se.... Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.