Gå till innehåll

Västernorrlandstråden


Nordin

Rekommenderade inlägg

Här kan vi stora,starka och snygga västernorrlänningar arrangera möten och träffar och knyta kontakt(er) med varandra runt om i vårt län.

Jag kan börja med att se om det finns något intresse att köra en träff någonstans, jag nominerad Ted-M som värd för träffen! :).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja visst skulle vi kunna ha en träff hos mig.Skulle man ta det under varmare väder kan vi ju grilla samt ta ett par pilsner.Skulle kanske även kunna anordna någon aktion eller utlottning eller bara rent fraggbyten.Jag tror jag kan få hit Spiken och ett par till med på detta då dom bor nära.

Sen om ni andra vill vara med är ju det lugnt också.

Finns övernattningsmöjlighet i gillestugan med bäddbar dubbelsoffa och massor av golvplatts.

Datum då?

Jag vet inte hur mitt chema ser ut enu men kommer snart få reda på vilket shift jag hamnar på då jag kommer jobba var annan vecka och det då skulle vara bra på den vecka man är ledig ;;)

Vi får se om vi har nå intressen här för en träff så kan vi spana vidare på detaljer.

MVH.Ted-M

PS:Även ni som inte har saltvatten men är intreserad kan ju komma och få se det live då det inte finns hos våra lokala handlare.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Undra om vi byter namn på tråden till SVG-Norr hjälper men det tror jag nog inte.

Här värkar det vara svårflörtat med folket kanske man måste betala för dom att komma ;).

Aja annars blir det bara du och jag Danne och de lika sinnade jag känner här omkring och ett par plattor öl.

Ted/M

Power to the North whitout us the country wold fail...t(**t)...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja visst skulle vi kunna ha en träff hos mig.Skulle man ta det under varmare väder kan vi ju grilla samt ta ett par pilsner.Skulle kanske även kunna anordna någon aktion eller utlottning eller bara rent fraggbyten.Jag tror jag kan få hit Spiken och ett par till med på detta då dom bor nära.

Sen om ni andra vill vara med är ju det lugnt också.

Finns övernattningsmöjlighet i gillestugan med bäddbar dubbelsoffa och massor av golvplatts.

Datum då?

Jag vet inte hur mitt chema ser ut enu men kommer snart få reda på vilket shift jag hamnar på då jag kommer jobba var annan vecka och det då skulle vara bra på den vecka man är ledig ;;)

Vi får se om vi har nå intressen här för en träff så kan vi spana vidare på detaljer.

MVH.Ted-M

PS:Även ni som inte har saltvatten men är intreserad kan ju komma och få se det live då det inte finns hos våra lokala handlare.

Självklart, kommer dra med mig en kompis som ska börja med saltvatten oxå, men vi tar det nån gång framöver tycker jag när vädret börjar bli trevligare :).

Undra om vi byter namn på tråden till SVG-Norr hjälper men det tror jag nog inte.

Här värkar det vara svårflörtat med folket kanske man måste betala för dom att komma ;).

Aja annars blir det bara du och jag Danne och de lika sinnade jag känner här omkring och ett par plattor öl.

Ted/M

Power to the North whitout us the country wold fail...t(**t)...

tycker vi kör vidare på västernorrland, rätt var det är så droppar det in någon från västernorrland här och hittar tråden och tar kontakt med nån utav dom som skrivit i tråden och visar intresse! :).

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 9 månader senare...

Akvarieträff i Timrå Västernorrland

Tid Lördag 28Januari 14:00

Platts:Nygatan 20 TIMRÅ

Parkering:Finns en stor gratisparkering vid Vivansborg ca 100m bort om parkeringen min blir full.

Alla är välkommen har ni något att byta eller sälja så passa på att ta med er det.Kommer fixa platts för ett bord där man kan ställa upp saker man vill byta/sälja.

Både söt och saltvattens akvariester är välkommen.

Kaffe,Te och dricka finns vill ni ha med bullar,kakor går det bra att ta med.

Finns 6 små Hundar i huset samt 2 råttor och en igelkott och 2 utekaniner ifall någon är allergisk kan det vara bra info.

Kan skicka frågor och intresseanmälan till min mail. ted.molin@hotmail.com

MVH.Ted Molin

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...