adddo Postat 9 januari 2005 Postat 9 januari 2005 Hej.Jag och BroderIsak undrar lite om det finns flera här på forumet från Upplands Väsby. Vi ser MH-ljus strömma ut från fönster på flera ställen i Väsby Men vet inte om ni finns här?Gör ni det så ge er till känna här I den goda anda som Stockholms träffarna går så skulle det va kul o se om det finns flera på gångavstånd som har saltkar. Citera
-Johan- Postat 9 januari 2005 Postat 9 januari 2005 Jag bor just nu i åkersberga men är uppväxt och har bott i väsby i 20år men det var väl inte det du var ute efter...mvh johan Citera
adddo Postat 9 januari 2005 Författare Postat 9 januari 2005 Hehe näe inte riktigt Men tjena! Själv e ja uppvuxen i Solna men flyttade till Upplands Väsby för ganska precist ett år sedan (frugan e från Väsby) Citera
-Johan- Postat 9 januari 2005 Postat 9 januari 2005 vi träffades väl igår va ? hos gabbi... alla dessa nicks... Citera
adddo Postat 9 januari 2005 Författare Postat 9 januari 2005 Japp de gjorde vi Va jag som gick lite tidigare Gäster väntades hemma på kvällen Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.